Červenec 2015

Kač Kač

30. července 2015 v 11:07 | Iris |  © Zvířata
Moc ráda je sleduji, a ještě raději fotím. Je úžasný pozorovat, tak si jen tak krásně plavou a nic jim v tom nebrání. A když už kačer nemůže, sedátko pomůže Smějící se Říkala jsem si, zase chlapi, víc pohodlní, jako u našeho druhu Mrkající Kačky si vystačily pouze s vlastní silou.

Nebe po Bouřce

28. července 2015 v 10:17 | Iris |  © Příroda
Zatím co na východě bylo zataženo tak, jak kdyby měl být konec světa, na západě se slunce dralo mezi mraky ven. Nebe zkrátka umí předvést podívanou....

Černá Hora - Panorama

24. července 2015 v 17:27 | Iris |  © Moje cestování
Loni jsme byli na dovolené v Jánských lázních a odtud je to na Černou horu co by kamenem dohodil, tudíž nám tento výlet nesměl uniknout a taky že neunikl. Protože jsme ale měli ten den za sebou Neplánovaný infarktový výšlap na Snežku Smějící se na Černou horu jsme se pohodlně nechali vyvézt lanovkou, ovšem na Rozhlednu jsme už zase šlapali po svých a můžu vám říct, že těch 106 železných schodů, které se točí po směru hodinových ručiček, mně dalo docela zabrat, nahoře jsem sotva lapala po dechu, ale ten výhled z 21 metrů vysoké Rozhledny stál opět za to.
Postavili ji v roce 1998 a je zní ohromný, kruhový výhled na Ještěd, Bezděz, Trosky, České středohoří, elektrárnu Chvaletice, na Kunětickou horu, na Orlické hory, Jeseníky s Pradědem, Králický Sněžník a Krkonoše se Sněžkou.
Kochejte se se mnou Usmívající se

Pták

17. července 2015 v 10:17 | Iris |  © Zvířata
Když jsem ho uviděla, myslela jsme si, že se šel osvěžit, ten den bylo docela vedro, ale on právě obědval.
Číhal a soustředil se u splávku, co mu skočí do zobáku a že taky skočilo, ovšem co to bylo, to netuším......musela to být ale opravdu lahůdka, nenechal se absolutně vyrušit, i když jsem od něj stála jen asi půl metru.

Růže ....Královny Květin

13. července 2015 v 7:17 | Iris |  © Květy
Jak už jsem psala, byla jsem v Rozáriu Baden v Rakousku, kde opravdu přecházel zrak nad tou krásou růží a že jich tam bylo nespočet. Tentokrát vám přináším růže trošku z blízka, kdyby se dala poslat jejich vůni, měli by jste provoněný pokoj.

Rozárium Baden

9. července 2015 v 9:17 | Iris |  © Květy
Neplánovaně jsem jela na zájezd do Rakouska, a jedna z prohlídek, která nás čekala byla návštěva Rozária v Badenu.
Město Baden získalo v roce 2005 titul "Nejkrásnější květinové a zahradní město v Evropě" a scéna zahrady festivalu 2010. Není se čemu divit, je tam více než 25.000 růžových keřů, ve více než 800 odrůdách, tudíž pastva pro vaše oči, nebo alespoň pro ty, kteří milují květiny. Rozlohou se to čítá na 75.000m2, docela se tedy projdete, ale myslím, že to stojí za to.
Rozárium sa nachází v parku Doblhoffpark, který kdysi patřil k pozemkům zámku Schloss Weikersdorf a nyní je přístupný i veřejnosti.

Měsíc v plné síle byl.......

4. července 2015 v 14:57 | Iris |  © Příroda
.....jako by ho malíř vybarvil
Já vidím na nebi tmu
měsíc tam krásně září
stačí natáhnout ruku
a objeví se v tváři.

Malované nebe

2. července 2015 v 13:17 | Iris |  © Příroda
Sedím doma, čtu knížku, ale něco mi říká, podívej se z okna ven. Najednou zvednu hlavu, a vidím tu nádhernou záři, která obarvila nebe.......beru fotoaparát...