Srpen 2015

Západ Slunce v Rudém hávu

31. srpna 2015 v 8:49 | Iris |  © Příroda
Nevím čím to je, ale v červenci a srpnu jsou tyhle západy docela dost, v zimě je to prakticky nemožné vyfotit, to jsou barevný zase východy.
A přiznám se, že vždycky když něco takového vidím, su šťastná, že mám vůbec možnost, to sledovat.

Květy Slunečnice

30. srpna 2015 v 14:11 | Iris |  © Květy
A to pěkně z blízka, takový makro i s včelkami a čmeláky. Sice to byl pro mě risk, ale nešlo odolat.
Slunečnice jsou taková sluníčka na poli.

Žirafy a jejich hrátky.....

29. srpna 2015 v 15:37 | Iris |  © Zvířata
....pořád za ní chodil a ona mu pořád utíkala.....

Honosná Renesanční Radnice

23. srpna 2015 v 13:27 | Iris |  © Architektura
První, co Vám musí padnout do oka, když přijedete na náměstí T. M. Marků v Lanškrouně, je nádherná Renesanční radnice, která stojí přímo uprostřed čtvercového náměstí a křičí na Vás, tady stojím, podívej se na mě. Ale popravdě, křičet nemusí, tu nelze přehlednout. Co na těchto stavbách obduvuji, je sgrafity na stěnách, to vždycky zaujme.

Město Lanškroun

22. srpna 2015 v 10:44 | Iris |  © Moje cestování
První zastávkou na naší dovolené bylo město Lanškroun, pokud tedy nepočítám místo našeho pobytu, vesničku Cotkytle. Po snídani jsme se tedy vydali směr Lanškroun, byli jsme tam coby kamenem dohodil, víc jak 10km jsme nejeli. Zaparkovali jsme na náměstí a já v prvné řadě musela do lékárny, protože jsem si zapomněla v Brně vyzvednout recept, to naštve myslet na dovolené na takový věci, ale co se dá dělat. Pak mi ale hned do oka padla honosná renesanční radnice, která stojí uprostřed rozlehlého čtvercového náměstí, bohužel z jedné části měla lešení, ale i tak se měla čím pyšnit. Než jsme se vydali na další prohlídku města, musela být zastávka u stánku se zmrzlinou.

Jedna vesnička v Orlických horách

15. srpna 2015 v 9:17 | Iris |  © Moje cestování
Vesnička Cotkytle. Ta byla naším domovem po dobu 6 dní. Miluji tyhle horské vesničky, je tam takový klid, čisto, nikdo nikde, jen jeden hafan dával najevo, že jdeme kolem jeho uzemí..............prostě tam, jakoby se čas zastavil i s jedním nádherným srdcem nakonec.
Fotky jsem nafotila při jedné večerní procházce a to hned při té první, protože vzhledem k tomu, že v dalších dnech jsme se už docela nachodili na výletech, další žádná večerní procházka nebyla, neboť v těch vedrech jsme byli rádi, že jsme si odpočinuli na terase hotelu a dali si něco studeného.

Křup

12. srpna 2015 v 18:55 | Iris |  © Básním
V obchodě mě přitahuje
peníze z peněženky vytahuje.
Stačí jedno kousnutí
příjde na řadu křupnutí.
Na jazyku se rozplývá
moje chuťové buňky dobývá.
Té lahodné chuti se nedá odolat
je naprosto zbytečné s ní bojovat.

Zásoby musí být! Bez nich lze totiž jen stěží v těchto vedrech přežít.
Já, ač léto miluji, tohle už je i na mě hodně, 37st. ve stínu, na slunci tedy okolo 50 a teď v tom pracujte s krompáčem, motykou, lopatou, kangem, rýčem, pilou, křovinořezem, plotostřihem a já nevím, s čím vším ještě.
Takže, když příjde na řadu siesta, vychutnám si ji v plné parádě.....

Návrat!

9. srpna 2015 v 14:54 | Iris |  © Pořád se něco děje
Tak jsem si na pár dní odskočila do hor, abych byla přesná, do Orlických hor a myslela jsem si, jak se schladím. Ooooooo, jaký to omyl, vedro, vedro a zase vedro. A opravdu mě nečekalo žádný válení u vody, pěkně jsme se našlapali. Dva hrady (proč vždycky hrad musí být na kopci, toť otázka) pravda, jeden byly jen zbytky, a na druhém jsem tak trochu nafotila svatbu, zámek (ten byl nádherný, i to vstupné......), několik měst, rozhledny a 4x sestup a výstup z podzemí, přemyšlím o tom, že se mě chtěl manžel vážně zbavit, ano tipujete správně, pevnosti a tvrze (těch schodů, to jsem snad nevyšlapala za celý svůj život Překvapený)
Ujeli jsme 750km a já vyfotila 1470 snímků, manžel po zjištění konstatoval, že su cvokSmějící se
Ale stálo to za to, ty výhledy, les, ticho, krajiny, pole, zvířata, vesnice, no prostě všechno.Takže můžete očekávat dávku fotek, které snad poteší vaše oko.

A přesně pro tenhle pohled, mně to za to stálo. Miluji les a všechno kolem, snad i za pár let to všechno bude stát, jak teď a já se zase tímto pohledem budu kochat.

Teď už se zase smažím doma, ale máme bazén a nebude to dlouho trvat a navštívím ho s velkou chutí Mrkající

Mraky při Západu Slunce.....