Říjen 2015

Podzimní.....

31. října 2015 v 18:17 | Iris |  © Příroda
Musím uznat, že podzim je krásný, ale musí být slunečný, pak jeho krása vynikne naplno........i když mrazivé a mlhavé podzimní ráno má taky něco do sebe.

Medvědí chundeláč

21. října 2015 v 10:17 | Iris |  © Zvířata
Vždycky, když jdeme do Zoo, mám určitý zvířata, který musíme navštívit a medvědi jsou jedni z nich. Vypadal tak mírumilovně, že by ani vlásek neskřivil, jen tak si tam ležel a spal, pak se probudil, koukl na ty davy a zase se dal na spánek. Ovšem stát mu tváří v tvář.....

Mezi Nebem a Zemí

16. října 2015 v 14:17 | Iris |  © Pořád se něco děje
Dnes je to přesně 8 let a já stále hledám odpověď. Neznám ji a nikdy se doopravdy nedozvím, co se tenkrát stalo.
Byl to jako zlý sen, a vlastně pořád je, to jen já si pořád nedokážu přiznat, že je to skutečnost.
Do toho osudného dne jsem nevěřila, že něco mezi nebem a zemí existuje, až ty jsi mě přivedl na to, že tam asi opravdu něco je......

Tatranková buchta

14. října 2015 v 9:11 | Iris |  Kuchtím
Jednoduchá, rychlá, výborná a hned byla fučMrkajícíza 2 dny jsem pekla znovu.
No přiznejme si, hlavně jsem pekla proto, že jsem měla asi 8 tatranek nastrouhaných a co snimi, že?
Taky ujídáte těsto? A co teprve tu polevu, a pak se prý nemám divit, že těsto nevyskočí, tak jak by mělo Smějící se a buchta je poloviční. Když ono se tomu nedá odolat.

Zlatý Západ

10. října 2015 v 11:54 | Iris |  © Příroda
Je úžasný, jak Slunce dokáže modré nebe během chvilky zbarvit do zlatava a ještě se tak šibalsky přitom schovat za strom. Někdy se při Zápádu Slunce nic neděje, a někdy je to neuvěřitelná pastva pro oči.

Krápníková nádhera.....

9. října 2015 v 13:57 | Iris |  © Moje cestování
....která se nachází v jeskyni Balcarka.
Už jsem v těch jeskyních byla několikrát, ale pokaždé žasnu, a pokaždé si kladu tu stejnou otázku......"Jak to ta matka příroda dokázala vytvořit" Pokud jste ji zatím nenavštívili, rozhodně doporučuji, stojí to za to a nebudete litovat.
Balcarka se údajně pyšní nejbohatší krápníkovou výzdobou a právem se řadí mezi nejnavštěvovanější jeskyně Moravského krasu. Nachází se jižně od Ostrova u Macochy, při východním okraji vápenců Moravského krasu, v jádru skalnatého meandru Suchého žlebu. Méně už je však známo, že zaujímá významné místo v nejstarší historii právě již zmiňovaného Moravského krasu.

Socha Spravedlnosti

3. října 2015 v 14:04 | Iris |  Brno
V minulém článku jsem Vás tak trochu provázela středem města Brna, kde jsem vyfotila jednu sochu na ul. Joštova (opr. na Morávském náměstí) a kterou jsem okomentovala slovy, že ať jsem jí obešla ze všech stran, tak nevím, co znamená (ano přiznávám se bez mučení, ani jsem to nehledala) ale díky Lisi, která mi článek okomentovala (a já za to moc děkuji) jsem se dozvěděla, že je to Socha Spravedlnosti, což mě při pohledu na ni okamžitě napadlo Překvapený i když vlastně mohlo, stojí totiž před budovou Nejvyššího správního soudu.
Teď tápu, jestli si mám zpětně vůbec dohledat ostatní návrhy, bylo jich celkem 10. Podle ankety, která je u článku, ale tento návrh nevyhrál, byl až na 4.místě, takže možná by ostatní návrhy za zhlédnutí stály.
Někdy architekty vůbec nechápu.

Letní procházka Brnem

1. října 2015 v 11:07 | Iris |  © Architektura
Vracím se v čase do období letních prázdnich a to přesně do posledního červencového víkendu. Byla neděle a v poledne mi přijela návštěva až ze Slovenska, není jim nikdo jiný, než blogerka Jessamine Rose. S Jess jsme se domlouvaly několik týdnů a já su nesmírně ráda, že nám to vyšlo a že jsme se potkaly.
Podívaly jsme se na největší špeky a raritky města Brna, samozřejmě jsme neopomenuly i klasiku, zašly jsme si na koktejl, daly si vynikající oběd a pokochaly se výhledem na Brno z vyhlídky, která se nachází v nejvyšším patře Domu pánů z Lipé na náměstí Svobody.
Naše první kroky vedly přes Masarykovu ulici na Náměstí Svobody, kde stojí jedny úžasný hodiny (mimochodem, skvěle se jim říká, ale je to publikovatelné až po 10 hodině večerní), na kterých ale nikdo nepozná, kolik je hodin, uznejte sami, že o tuhle podívanou jsem Jess nemohla připravit Smějící se Študovala jsem je sama, ale nic nevyštudovala, ani ta kulička nevypadla, popravdě, je tam vždycky před 11hodinou narváno, tudíž ani není šance, myslím, že sběrači kuliček už to mají vychytaný Mrkající