Duben 2016

Bez Hudby Nedokážu Žít!

30. dubna 2016 v 20:44 | Iris |  Žiju
Hudba je pro mě jako droga, pokud nemám svoji denní dávku (což u mě znamená, že mi rádio jede prakticky pořád), su na tom mizerně.
Potřebuji hudbu slyšet, potřebuji ji procítit.
Ráno vstanu pustím rádio, sedám do auto, pustím rádio, přijdu do práce, pustím rádio. Nechápu, že někomu může hudba vadit, a že pár takových lidí znám. Dokonce se jednou v práci dožadovali vypnutí rádia, vydržela jsem to půl hodiny a musela ho zapnout, sice potichu, ale hrálo. Hudba hrála, skladby zněly.
Největší příležitost, kdy si hudbu opravdu prožiji je večer, nasadím sluchátka, volume dám na maximum, ponořím se do tmy a do těch úžasných tónů, které mně rozproudí krev v žilách a rozbuší srdce.
Bez hudby jednoduše nemůžu Žít!

Jarní Procházka Slunečnou Zahradou

28. dubna 2016 v 7:27 | Iris |  © Květy
Nikdy mě to neomrzí, ten okamžik si vždycky vychutnávám každým douškem.
A sluneční paprsky jsou bonus, který mi v zimě chybí. Je to jako kdyby se celá země probudila do obrovského úsměvu, který už nikdy nezmizí.
Slunce je pro mě droga, která mi dodává adrenalin do těla a když se přidají květy všech barev, je to naprosto dokonalé. Nemůžu si pomoct.
Jen člověk nesmí ležet v horečkáchPřekvapený

Úvaha 3

21. dubna 2016 v 21:21 | Iris |  © Pořád se něco děje
"Pokud chcete někomu něco říct, udělejte to hned, pak už možná nebudete mít nikdy příležitost....."
A bolí to o to víc, když si uvědomím, že ta příležitost opravdu už není!!.....

Kam až Oko Dohlédne

18. dubna 2016 v 14:50 | Iris |  © Moje cestování
Když už člověk vyleze ten kopec na hrad, tentokrát to byl Potštejn, byl by hřích ten výhled nevyfotit.
Sice ty kopce vždycky vylezu z vyplazeným jazykem a melu z posledních sil, (nechápu, proč hrad musí vždycky stát na tak šíleným kopci......no dobře, tak chápu, ale moje nohy to nechápou) ale až je člověk nahoře, tak pak teprve pochopí, že ten pohled za tu námahu prostě stojí. A já ten pohled přímo miluji, pak už se jen kochám a kochám.
Už aby zase byly prázdniny Smějící se těším se, fakt se těším.

Hrad Potštejn

15. dubna 2016 v 12:19 | Iris |  © Architektura
Miluji české památky, o to víc si je vychutnávám většinou v létě, když jedeme na dovolenou.
Tento hrad byl již druhý v pořadí, který jsme loni na dovolené navštívili.
Synátor to komentoval slovy......"Mami, toto je aspoň hrad a ne ten minulý" (jen podotýkám, že na ten první jsme se šplhali v šíleným vedru, do šílenýho kopce a byla tam jen jedna zeď a jedna hromádka z kamení Smějící se no vyčítal mi to ještě další tři dny)
Ovšem hrad Potštejn se mu moc líbil, stejně tak, jako mě, ani ten kopec nebyl tak šílený, ale hrady prostě na kopci stojí, s tím se člověk musí smířit.

Oranžovo - Žlutá

14. dubna 2016 v 9:53 | Iris |  © Ostatní
Mám tu další kolo projektu Rainbow. Tentokrát jsem zadala kombinaci na téma Oranžovo - Žlutá.
Řekla bych, vyloženě jarní barvy. A téma sedlo. I když možná ta oranžová bude v rozkvětu až teď, alespoň co se týče květů.
Přišly krásný fotografie, já vložila tři, které mi přišly, že nejvíce danou kombinaci vystihují, ale ani ty další se nemají za co stydět.
Tento projekt se mi vždycky líbil, člověka to přiměje koukat kolem sebe a vidět tak věci, kterých by si možná jinak ani nevšiml a nemyslím tím jen květy.

Jarní Potěšení

10. dubna 2016 v 11:27 | Iris |  © Květy
Afrodiziakum.
Doslova.
Nemůžu si pomoct, tak na mě všechno jarní pusobí a když se do toho zamíchají kapky slunečního svitu, pak je ten nápoj dokonalý.